10/03/2015 Adreçat a alumnes d’Educació Infantil, de Com gat i gos se’n faran quatre funcions des del dimarts 10 de febrer fins el divendres 13 de febrer, i hi assistiran alumnes de Tordera, Palafolls, Pineda de Mar, Malgrat de Mar, Calella, Canet de Mar, Fogars de la Selva, Vidreres i Sant Feliu de Buixalleu. El proper espectacle inclòs a la programació en horari escolar del Teatre Clavé és Tune in de Blue Mango Theatre, que arribarà a Tordera el proper 24 de març. Completa L’art de ser espectador l’espectacle Somnis de sorra de la companyia Ytuquepintas. La Fundació Teatre Clavé suma més de 10 anys de trajectòria en l’organització de L’art de ser espectador, la programació d’arts escèniques i música en horari escolar. La programació té, entre els seus objectius, acostar les arts escèniques a infants i joves de tots els cicles educatius que, sovint, no tenen costum o possibilitat de freqüentar la pràctica cultural. L’art de ser espectador està organitzat conjuntament per la Fundació Teatre Clavé i els municipis de l’Alt Maresme i rep el suport de la Diputació de Barcelona.
L’espectacle s’emmarca dins L’art de ser espectador, la programació d'arts escèniques i música en horari escolar organitzada conjuntament pels municipis de l’Alt Maresme i la Fundació Teatre Clavé, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Des del mes d’octubre fins a l’abril, més de 9.000 alumnes des d’Educació infantil fins a Batxillerat podran gaudir d’algun de les 12 propostes de diversos gèneres programades dins L’art de ser espectador.
Com gat i gos és un espectacle de teatre i audiovisuals interpretat per la companyia Teatre Animal que explica la història d’un pintor i inventor que dóna vida als seus dibuixos. A través d’aquests, es crearan històries senzilles que remarcaran la complexitat de les relacions de cadascun dels personatges i a través de les quals es parla de la mort, de les relacions de poder, de l’amistat, de a realitat i de la ficció.Més d’una dècada de L’art de ser espectador
>>Més informació: www.teatreclave.cat/escolar